Belofte Ingelost, een pelgrimage naar Capranica en Rome

7 september 2016 - Nederweert, Nederland

“Iedereen heeft wel een droom die hij vroeg of later hoopt te realiseren. In 2009 heb ik ervaren dat later een relatief begrip is. Dat is de reden dat ik mijn droom nu wil realiseren. Te voet naar Rome……”

Welkom op mijn weblog. Mijn naam is Marcel Tinnemans (1969 Kelpen-Oler), woonachtig in Nederweert. Op maandag 29 juli 2013 vertrok ik vanaf thuis, te voet, naar Capranica en Rome. Een reis die in totaal 66 dagen duurde. Een fantastische ervaring die indruk heeft gemaakt. Nog steeds denk ik met veel plezier terug aan mijn pelgrimage. De verhalen die hier zijn gepost zijn in 2014 herschreven, aangevuld en in boekvorm gebundeld.

Begin 2015 verscheen ‘Belofte Ingelost, verslag van een voettocht naar Capranica en Rome.’ Het boek telt 192 pagina’s met foto`s, ISBN 978-90-822998-0-9 en is te koop voor € 15,- (+ verzendkosten). Bestellen?  Stuur een email naar: marceltinnemans69@gmail. Je kunt ook een indruk opdoen door de reisverhalen op deze weblog te lezen. Veel leesplezier.

Belofte Ingelost, verslag van een voettocht naar Capranica en Rome, Marcel Tinnemans 2015

Op 17 oktober 2016 verzorgde ik een lezing in MFC De Postkoets in Horn (L). Het was een bijzonder fijne bijeenkomst. Zoek jij iemand voor een lezing of presentatie over een voetreis naar Rome? Geef me een seintje. Wie weet kan ik aan je vraag voldoen.