Bitburg

4 augustus 2013 - Bitburg, Duitsland

Een prachtig pad belopen. Afscheid genomen van de Jacobsweg en de Wilibrordusweg en daarna gestorven. Daar laat ik het even bij voor vandaag.

(red.)

1. Erna:
    4 augustus 2013
    Hey Marcel, wat heb je al een eind gelopen zeg. Al zo'n 200 à 250 km. Echt super !!! Zet h'm op !!!
  2. José Tinnemans:
    Hoi Marcel,
    Iedere stap die jij zet komt dichter bij het doel
    Hoi Marcel,
    Het gaat goed , even lichaam en geest een team out gunnen.
    Een week zit er op, zo is dat .Iedereen geeft je een morgen weer een geestelijke zet, op naar week 2 En bedenk , elke stap die je zet
    is een stap dichter bij. Liefs moeke uit Kelpen.
  3. Rob:
    4 augustus 2013
    Dipje? Morgen weer een nieuwe dag!x
  4. Karin:
    4 augustus 2013
    Hey kanjer...je doet t kei goed! X
  5. Ria:
    Knuffel uit nederweert
  6. Paul:
    5 augustus 2013
    Dipje? doe wat je geest en lichaam zegt!!!!!!!!!!!!!
  7. Mien Jeurninck:
    5 augustus 2013
    Hoi Marcel ,Ik heb met veel belangstelling jou verhalen gelezen.Kom op je kunt het. Ieder stapje is er een dichter bij je doel!Zet hem op! Groetjes uit Heel.
  8. Audrey joan kessels:
    5 augustus 2013
    Hoi Marcel, moet alleen al kracht kosten om met dit weer vooruit te komen laat staan met zo'n doel.Maar zet hem op we denken aan je en weten dat als je iets wilt je het ook kunt! Groetjes, Joan Audrey
  9. Lodewijk Antoinette:
    5 augustus 2013
    Beste Marcel, "Elke grote reis begint met een eerste stap" quote van Lao Tzu. Door jou zijn al veel stappen gezet aan het begin van jou grote reis, vele stappen zullen nog volgen en uiteindelijk zul je jou doel bereiken daar zijn wij van overtuigd. Veel succes verder en wij zien uit naar jou verdere verhalen.
  10. Wil Dehing:
    Hoi, Marcel
    Je hebt al zoveel bereikt en dit gaat je ook lukken. Het is goed dat er ook moeilijke momenten zijn. Laat ze toe, je word er alleen maar sterker door.
    Go for it!!! We denken aan je. Lieve groetjes van de Laurierstraat.
  11. Tiny Naus:
    Hoi Marcel,
    Drink een lekkere Bittburger. Kop op, je kan het. Sterkte met je mooie doel. En inderdaad zoals de andere allemaal schrijven, met iedere stap dichter bij je doel. Ik geniet van je verhalen.
  12. Roland Haas:
    Hoi Marcel

Wij hebben elkaar vandaag ontmoet bij het tankstation tussen Bitburg en Trier.

Jouw verhaal raakte me.

Ik wens je dan ook heel veel succes met je reis(doel).

Groet,

Roland Haas uit Kerkrade