Pastoor Gianni checkt of Len pelgrim is

24 september 2013 - San Quirico d'Orcia, Italië

Pastoor Gianni checkt of Len pelgrim is

Deze foto werd gemaakt op 24 september 2013 in San Quirico d'Orcia, Italië met een Sony C6603.

1. Paul en Margo:
    25 september 2013
    Dag Marcel,
    Kenneljk hebben we een verkeerd e mail adres: kregen een mail terug uit Knokke ,met veel ??
    Wij gaan langzaam maar gestaag door, een vriend van ons loopt nu enkele dagen mee. We hebben inmiddels onze rugzakken gesaneerd in Lucca. We zijn benieuwd naar de omgeving die komt na jouw verhalen. leuke ontmoetingen gehad zo te zien! Nog ff volhouden en veel genieten de komende tijd nog. Nieuwe sokken geven vast vleugels, vooral als je het nest al een beetje ruikt !
    Groeten en wellicht tot later Paul Margo
  2. Mieke:
    26 september 2013
    Met zo'n pastoor wil iedereen wel een grappa drinken! Het lijkt net een fragment uit een film. Als je morgen maar niet met twee voeten in één sok stapt! Hier in Weert zijn ze vandaag begonnen met het opbouwen van de kermis. Helaas is er gisteren een kermiswagen in brand gestoken, dus voor deze man niet zo'n fijne dag en waarschijnlijk géén kermis! Geniet samen van het prachtige landschap, het mooie weer en nog heel veel lekker italiaans eten, wij gaan aan de kruumelkesvlaai....
  3. Ricky:
    26 september 2013
    Ben natuurlijk wel benieuwd of Len door de check komt en als "pelgrim" door de keuring komt, maar ik denk het toch wel.