Tijd voor de kapper?

10 september 2013 - Fidenza, Italië

Volgens Noud Maas ben ik 'smaller' in mijn gezicht. Dat valt volgens mij wel mee. Na 44 dagen (gelijk aan mijn leeftijd) wordt het wel tijd voor de kapper. Ultra kort is heel handig.

Tijd voor de kapper?

Deze foto werd gemaakt op 10 september 2013 in Fidenza, Italië met een Sony C6603.

1. Maart Vestjens:
    10 september 2013
    Marcel,

Naar de kapper gaan is geen slecht idee; inderdaad ultra kort. Het is ook gemakkelijk en bespaart zelfs shampoo. Natuurlijk is het zo dat na 44 dagen lopen met volle bagage je een echt getraind en gespierd lijf ontwikkeld hebt (inclusief door al het trainen en oefen-lopen voorafgaand eraan). Natuurlijk is het ook zo dat ieder teveel grammetje vet al lang opgebruikt is. En het is ook niet vreemd dat je door dag in dag uit buiten te lopen door Gods vrije natuur je een getaand uiterlijk krijgt. Het is duidelijk te zien dat je geen 'zitvlees' hebt maar het uiterlijk verkregen hebt van een mens die zich sportief bewegend naar zijn doel begeeft. En dat doe je geweldig. Alle respect!

En als je dan ook nog zo aardig weet te verwoorden wat de dag aan belangwekkends voor je in petto had/heeft op die tocht en dat weet te illustreren met de juiste foto's, dan leest het geschreven en verbeelde verhaal als een trein. Ga zo verder.

De bewondering groeit alleen maar...
  2. Erna:
    11 september 2013
    Toen ik de foto van jou met de jongeren zag, dacht ik ook aan je gezicht te zien dat je afgevallen bent. Op deze foto zie ik het minder goed. Heb je dan wel al lang niet meer "live" gezien, ha ha !!!