Een herberg tegen de storm

8 januari 2015

Het stormt, de wereld lijkt op drift. Ik doe geen duit in de vuilniszak over het hoe en waarom het zover zou kunnen zijn komen. Alleen al de woorden 'zou', 'kunnen' en 'zijn' impliceren dat ik er geen bal verstand van heb. Volgens mij heeft op dit moment niemand dat. Dat verstand heb ik dan weer wel.

Oeps, verleid ik me bijna nog tot het vormen van een mening. Niet doen Tinman. Je bent bezig met de boekpresentatie. Dat klopt. Voor die presentatie is een aantal volgers van dit weblog uitgenodigd. Omdat het stormt in de wereld is het echter op zijn plaats om te zeggen: iedereen die dit leest is zaterdag welkom in de herberg die St. Odakapel heet. Het programma start om 11.00 uur. Het aantal plaatsen is niet onbeperkt maar we schikken ons wel. http://www.odakapelweert.nl.

1. Maart Vestjens:
    Hi Marcel,

Lees dit in Berlin. Lukt dus niet er zaterdag bij te zijn, ofschoon ik er wel graag bij geweest zou zijn. Wil wel je boek en natuurlijk ook gesigneerd. Hoe gaat mij dat lukken?

Succes zaterdag

Maart
  2. Klaas:
    hoi Marcel,
    Veel plezier bij jou boekpresentatie. Ik schaf 'm zeker aan, want zo'n zin als 'dat verstand heb ik dan weer wel', dat lees ik graag.
  3. Miek van de Voort:
    9 januari 2015
    Helaas door ziekte a.s. zaterdag verhinderd.
    Wil wel heel graag jouw boek en ook gesigneerd. Hoe kan ik er aan komen?
    Heel veel succes zaterdag bij de presentatie.

Miek
  4. Tim S. oet K-O:
    10 januari 2015
    Ook in K-O griep-nasleep. Jouw boek bij Bie de Tied? Wanneer?
    Ik hoor wel hoe het was in bij Oda.
  5. Mien Jeurninck:
    10 februari 2015
    Hoi Marcel. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Ik heb jou boek in een ruk uitgelezen Mooi!!!Wat een mooie presentatie en wat een mooie omgeving! Heb er geen spijt van dat we gekomen zijn.Wacht vol spanning op jou volgende verhaal . Groetjes Mien en Frits.