Die prijzen

30 september 2013 - Campagnano di Roma, Italië

In Italië gaat veel in de overstijgende trap. Dus als het regent kan het echt los gaan. Ik maak vandaag twee keer zulke de-hemel-komt-naar-benedenmomenten mee. Heftig. Het is een bizarre dag in veel opzichten. De route (onder andere langs een tweebaansweg met nauwelijks waarneembare vluchtstrook), de mensen die ik tref, de reacties. Waanzinnig. Morgen een nieuwe ronde, nieuwe kansen en nieuwe prijzen. Dat doet me denken aan kermis. Voor diegenen die de Wieerter kermis de komende dagen nog bezoeken: veel plezier!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Francien:
    30 september 2013
    Marcel wij genieten van de kermis en ook ons pap (dementerend 85 jaar) meegenomen in rolstoel,hij heeft ook genoten.
    Maar gelukkig geen zulke de-hemel komt-naar-beneden momenten ,hier bleef het droog.
    Voor ons ook ,Morgen een nieuwe ronde, nieuwe kansen en prijzen.
    Marcel geniet er nog maar van,ook al regent het,het heeft ook wel iets,al die shit daar boven moet er ook uit denk ik maar.
    Staffel er maar op los morgen ,en wat zon voor jou.
    gr Francien W
  2. Maart Vestjens:
    1 oktober 2013
    Nieuwe ronde, nieuwe prijzen. Zo gaat het op de kermis er aan toe (vooral bij die foeteltentjes en andere goktentjes).
    Voor jou is er 1 grote prijs, in gouden letters gekalligrafeerd: 'Missie (nagenoeg) voltooid. Gedaan wat gedaan moest worden. Voor Nel en mijzelf.'

De nieuwe tijd is al aan het aanbreken, want bijna hier alles gelopen en het ticket in the pocket voor terug naar huis, vertrekpunt, veilige haven. Maar eerst nog Roma binnenlopen en zien en meemaken.

Grtz

M
  3. Miek van de Voort:
    1 oktober 2013
    Helaas moet ik bekennen, dat ik nog niks gezien heb van Weert kermis. Ben namelijk niet zo'n kermis fanaat. Het leuke aan kermis vind ik altijd de muziek van de bands, daar hou ik van. Op het moment dat ik dit typ is het hier 4 graden, maar de hemelse sluizen blijven hier nog een paar dagen dicht. Hopelijk heb je vandaag beter weer en begin je opgewekt aan de laatste loodjes. Je missie is volbracht. succes.
  4. Esther:
    1 oktober 2013
    Ok zal duimen dat het droog blijft komende dagen daar.
    Ik ben niet op de kermis geweest . Zondag naar Veldhoven geweest voor The Dead Revils. Was kei gaaf! Jammer dat je er niet bij was.
  5. José Tinnemans:
    1 oktober 2013
    Marcel,één foto springt er nog altijd voor mij boven uit en is in al die weken op mijn netvlies blijven zitten .Hij is door WTV destijds gemaakt, dacht ik , neem me het niet kwalijk wanneer dat niet zo is.
    Een prachtige dag , het zonnetje scheen , de rugzak met inhoud, 20 kg. wel te verstaan en daar ging je , tot je in het niets verdwenen was.Toen dacht ik mijn God waar begint hij aan. Iedere dag lopen met dat gewicht op zijn rug .Maar........ je loopt bijna Rome binnen, nog een nachtje slapen en dan krijg je het echte docement.
    Moeke vraagt om een gunst,als je de St.Pieter binnen loopt en de mogelijk bestaat om een kaarsje aan te steken doe dit dan.Voor al diegene die ons hebben ondersteund in de vorm van mailen bellen s.m.s een schouder klop of een bemoedigend woordje . Het heeft pap en moeke goed gedaan. Nog een paar fijne dagen in Rome .Tot zaterdag