Promessa insoddisfatto

30 december 2014 - Kelpen-Oler, Nederland

Een laatste kus, een laatste aai en 2014 is 2014 niet meer. Het was een raar jaar. In meerdere opzichten. Maar ook die heb je af en toe. Ondertussen staan de drukpersen stil. 'Belofte Ingelost, een verslag van een voetreis naar Capranica en Rome' (192 pagina's) is geboren en wacht op zijn presentatie. Op 10 januari is het zover, in de St. Odakapel in Boshoven. Daarna is het boek te koop bij Bruna in Nederweert en Weert, BOB's Adventure Store en Grandcafe Bie De Tied. Dat zijn dingen voor volgend jaar. Ik wens iedereen een mooi 2015. We houden contact.

Op de top

1. Ans Smolenaers:
    30 december 2014
    Marcel ook voor jou de allerbeste wensen voor 2015!
  2. Rian Wagemans:
    Ha Marcel,
    2014 was zeker een jaar waarin veel is gebeurd. Ik heb genoten van je reisverhalen en kijk dan ook uit naar je nieuwe boek. Ik wens je alle goeds voor 2015 en natuurlijk ook daarna. Eine gooie roetsj!
    Gr. Rian.
  3. Francien Wolter:
    30 december 2014
    Voor jou ook al het goeds in 2015 in goede gezondheid.
    Heb genoten van al je verhalen,en ik denk dat het hier niet bij blijft.
    De reiskriebels zullen altijd bij je blijven, en hoop toch weer wat van je te horen in de toekomst
    Gr Francien
  4. Miek van de Voort:
    30 december 2014
    Voor jou ook alle goed voor 2015, veel geluk en gezondheid.
    Kijk reikhalzend uit naar je nieuwe boek. Heb steeds genoten van al je mooie verhalen over je voetreis. Succes in de toekomst en ik hoop dat er nog ooit een boek van je uitkomt. Gr. Miek
  5. Maart Vestjens:
    Beste Marcel,

Alle goeds, voorspoed, zegen en heil zij je voor 2015 toegewenst. Ben natuurlijk heel benieuwd naar je boek.
    De 10e januari zal ik er helaas niet bij kunnen zijn, omdat ik dan in het buitenland ben. Maar ik zorg er wel voor dat ik het boek in mijn bezit krijg. Wil het gewoon integraal lezen!

Hartelijke groeten en tot ziens/spreken/lezen

Maart Vestjens
  6. Ans:
    30 december 2014
    O geweldig , wat een jaar voor Jou en je Fam een voorspoedig en gezond 2015 en hopelijk tot 10 jan Gr Ans
  7. T. Douven:
    31 december 2014
    Hallo Marcel, en alle volgers van jouw verhalen.
    De allerbeste wensen voor 2015.
    Gr. Toos
    Someren
  8. Toke Coppen:
    Ook de beste wensen voor 2015 Gr Toke
  9. Tim S. oet K-O:
    Bèste Marcel,
    Kiek oet nao dien "belofte". Veur noe eine gooje roetsj en ein Zalig Nujaor, ouch aan al die volgers.
    Hertelike groet oet die eige K-O,
    Tim
  10. Els Tinnemans:
    1 januari 2015
    Aug veur dig un héél gelukkig nuujjoar en de allerbeste wunjsje......we zeen os de 10e op os Peetjes Sarah feest :D

groetjes Els