Stickerstruintocht

9 juli 2013 - Boshoven, Nederland

De temperatuur stijgt en dat is lekker. Zomer doet een mens goed. Zon schenkt vitaminen, helemaal gratis en voor niks. Waar vind je dat nog? Vandaag belde Weert TV, of ik mee wil werken aan een interview voor het Weert TV Magazine van augustus? Ik zie 1-2-3 niet in waarom niet. Dus het antwoord is snel gegeven. Moeizamer was de zoektocht naar twee stickers met de Nederlandse driekleur. Kampeerzaak, ANWB-winkel, autoshop, VVV-kantoor, feestartikelen-outlet: overal nul op het rekest. Tijdens mijn wandeling tref ik een goede vriend en we pikken een terrasje. Ik met rugzak, hij goed gemutst. Als ik hem over mijn stickerstruintocht vertel, is hij enigszins verbaasd. "Man, we zouden hier best wat chauvinistischer mogen zijn", mompelt hij welgemeend. Zo is het maar net, knik ik. 's Avonds worden de plakkers via internet alsnog gevonden en besteld. Over een aantal dagen prijken ze op mijn stokken. Die oranje zijn. Nog twintig dagen voor de start.....

(red.)

1. Claudia:
    10 juli 2013
    Het aftellen is echt begonnen!!!
  2. Jan & Marij Naus:
    10 juli 2013
    Hoi Marcel,
    Wij wensen jou heel veel succes op je voettocht naar Italie. In het voetspoor van Bertus Aafjes -Voettocht naar Rome-,je kent dat boek wel. Dus mooi weer, een goed humeur en vooral geen blaren aan de voeten!
    Hartelijke groetjes,
    Jan & Marij Naus
    Heel
  3. Jilleke:
    11 juli 2013
    3 2 1 en start
  4. Gijs Brackenie:
    13 juli 2013
    Hey Tinmachine, zal je volgen op de site en in gedachten meelopen, ga voor je doel en succes, aan het eind wacht de overheerlijke keuken, sterkte en grtjs di nonno
  5. José Tinnemans:
    13 juli 2013
    Wat geeft een moeder mee wanneer haar zoon een tijdje van huis gaat . Natuurlijk een dikke knuffel en, het ga je goed. Toch wil ik iets tastbaar meegeven maar wat ,alla ik zie wel. Niets vermoedend rij ik afgelopen dinsdag naar Tante Mia, de peettante van Marcel.
    Bij haar liggen nog spullen die zijn overgebleven toen Marcel is verhuisd van Eikenstr. naar Silvia.Met de bedoeling, ik ga eens kijken of er nog iets tussen zit voor de vlooien markt straks in Kelpen . In de schuur aan gekomen, het leek op het eerste moment
    zo,n malle Pietje van (Zwiebertje) intree. Al zoekend en rommelen
    hield ik het voor gezien, tot mijn oog op een klein emmertje viel, en
    dacht, wat kan daar nog in zitten, ik schud het ding om en tot mijn stomme verbazing zie ik een Poppetje, ongeveer 2 cm groot
    Het komt mij bekend voor, lang heeft het bij Marcel en Nel op de kast gelegen, waarschijnlijk ooit gekregen van iemand , tijdens het ziek zijn van Nel . Het wordt dan ook gelukspoppetje genoemd.
    Dit wordt het dacht ik in een flits, dit gaat mee op reis , klein en tastbaar . En nou maar hopen dat het jouw geluk brengt.
    Je Moeke uit Kelpen
  6. Land:
    15 juli 2013
    Spannend! Succes met de voorbereidingen van de grote reis x
  7. Carole:
    30 juli 2013
    Hi Marcel, heel veel succes met je reis, zowel fysiek als mentaal. Ik wens je al het goede voor onderweg en onthoud dat de weg naar het doel soms mooier kan zijn dan het doel op zich! Grtz, Carole