Welkom

21 mei 2013 - Boshoven, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik gebruik deze website om iedereen op de hoogte te houden van mijn voetreis naar Rome en om mijn overpeinzingen een plek te geven. Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    21 mei 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Anny en Hub. Slabbers:
    26 juni 2013
    Beste Marcel,

Wat fijn voor je dat je er bijna klaar voor bent en dat je droom eindelijk werkelijkheid gaat worden.
    Wij gaan je zeker volgen via de digitale snelweg en wij zullen geen letter en geen foto van je blog missen. De route die je door Zwitserland gaat volgen kennen we een beetje van onze fietstocht, inmiddels al vele jaren geleden, van Kelpen via Basel tot aan de voet van de Gotthardpas.
    Wij gaan er vanuit dat, wanneer je in noord Italië bent aangekomen, je ons ook persoonlijk verslag wilt doen over je belevenissen tot dan toe.
    Wij hopen van harte dat je wandeltocht, met de heel speciale missie die je er aan verbonden hebt, een mooi avontuur zal worden met een positief einde in Capranica. Wij duimen voor je dat alles voorspoedig verloopt en dat dit wandelavontuur je voldoening en innerlijke rust zal geven.

Arrivederci e a presto,

Anny en Hub. Slabbers
  3. Jilleke:
    9 juli 2013
    hoi marcel echt knap van je

xxjes jill
  4. Truus Broos:
    12 juli 2013
    Hoi Marcel,
    Eindelijk heb ik de link gekregen. Hij zat "verstopt" op mijn "vaste" computer, maar op mijn tablet was hij niet te vinden.
    Over een paar weekjes is het zover; ik ga je zeker volgen (figuurlijk natuurlijk en over 5 jaar letterlijk met Sil).
    Groetjes
    Truus
  5. Anny en Hub. Slabbers:
    29 juli 2013
    Hallo Marcel,

De kop is eraf!
    Nog even flink doorstappen en de Italiaanse grens komt inzicht.

Una bella passeggiata e a presto,

Anny en Hub. Slabbers