Kloppende informatie en echt nieuws

20 mei 2022 - Nederweert, Nederland

Als we het ergens over hebben is het belangrijk dat we over hetzelfde praten, toch? Waar je niks aan hebt is informatie die niet klopt, of erger nog, nep is.  Dat gezegd hebbende steek ik de hand in eigen boezem. De informatie hiero was al een tijdje niet meer up-to-date en klopte daarmee niet meer.  Laten we daarom de klokken gelijk zetten.

Even terug in de tijd. Het Grenslandpad is afgerond. Aan het einde van de laatste etappe trakteerde ik mezelf op een verfrissende Duvel, wachtte ik op mijn lief en kregen we in het centrum van Sluis een gigantische stortbui over ons heen. Daarna is onder meer Streekpad Haspengouw van de bucketlist gestreept, is een Kennedymars aan het lijstje toegevoegd en zijn her en der dagtochtjes gemaakt.

Meerdaagse tochten dateren alweer van even geleden. Daar komt verandering in. Komende week  zet Tinman zijn tanden in het eerste deel van het Drenthepad. Een rondje van een kleine 330 km. Met de tent, de pocketrocketbrander, trailfood en goed gemutst. Aansluitend  trakteer ik me op twee dagen takkeherrie tijdens het Graveland Festival.

Mijn lief gaat met een clubje dames naar Santiago om daar voor het eerst het genot van het pelgrimeren te proeven. Als dat goed smaakt hijsen we de rugzak in de toekomst vaker samen om de schouders. Vooralsnog moeten jullie het doen met mijn soloavonturen. De komende week hoop ik de tijd te vinden om jullie op de hoogte te houden. Van Drenthepad tot takkeherrie. Van kloppende informatie en echt nieuws.

1. Jan van Mierlo:
    Veel succes Marcel
  2. TimS oet K-O:
    20 mei 2022
    Ik volg je met veel interesse vanoet Rooj.
  3. Sylvia Pubben - Smolenaars:
    20 mei 2022
    Succes met je wandeltripjes!
    Grtjs oet Kelpe-Ooler....
  4. Carla Stals:
    20 mei 2022
    Ig kiek weer oet nao dien verhaole
  5. Erna:
    Super Marcel,
    Succes en veel plezier.
    Groetjes Erna
  6. HJP Scheermeijer:
    20 mei 2022
    Je beschrijft mooie perspectieven. Succes met je mooie wandelambities. Ga je zeker weer volgen. Inspirerend !!
  7. Leon Jeurninck:
    20 mei 2022
    Hey Marcel, völ amusatie en veilige kilomaeters en hopelik good waer🌞
    We laeze waal wie ut geit.

Grtz
  8. Ans:
    20 mei 2022
    Succes en veel wandel plezier met goed weer GrtAns
  9. Marlie Wijers:
    21 mei 2022
    Veel succes en plezier
  10. Aldje Hendrikx.:
    21 mei 2022
    Succes.
    Dikke knuffel van Aldje en Jan.