Hartelijk ontvangst in Fidenza

10 september 2013 - Fidenza, Italië

Na een stevige etappe maakt een ontvangst als dit alles goed. Ik ben vanavond te gast in het klooster van de Convento San Franceso in Fidenza. Bij aankomst is er een sportdag gaande voor de jeugd. De komst van een Nederlandse pelgrim maakt nieuwsgierig.

Deze foto werd gemaakt op 10 september 2013 in Fidenza, Italië met een Sony C6603.

1. Mieke:
    10 september 2013
    Ook ik lift al een tijdje met je mee door het lezen van jouw avontuurlijke reisverhalen. Italië is zo'n heeerlijk land!
    Ik geniet elke avond weer van een nieuw verhaal. Buonanotte vanoet een rengelachtig Wieërt. ps, de italiaanse pater liektj waal errug vûl op oze "spa-Jan"...
  2. Els Tinnemans:
    11 september 2013
    SJOON....zo'n hertelik ontvangst........zuus aan dig det ut dig goot duit.
  3. José Tinnemans:
    Kerel van ons ,hou de moed er in ,je doet het super ......
  4. Sylvia Pubben - Smolenaars:
    11 september 2013
    Weer sjoeen minse die ze tegekums....enne dien shurtjuh kleurjt good biej de rest.

Asse terruk bis in os Limburg den likjt un keartjuh van Flotsam en Jetsam op 31 oktober in de Effenaar in Eindhoven veur dich kloar......den zulse toch waal terruk zeen liekjt mich

Wanjel ze nog en geneet van alles en eederein die ze nog tegekums!!

Groetjes Sylvia
  5. Mieke:
    14 september 2013
    Ook ik lift elke avond met je mee door middel van je avontuurlijke reisverhalen. Het is een topprestatie! Italië is natuurlijk een prachtig land. En op de foto met zoeëne schoeëne pater deut eederein good. Hae liektj un bitje op ooze Spa Jan...