Reacties
Reacties 1051 - 1100 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| José Tinnemans | Ria bedankt voor de prachtige woorden, hier is alles… | 5 okt. '13 |
| Susanne | Met tranen in mijn ogen lees ik de reactie van Ria.… | 5 okt. '13 |
| Ria ( Rietepiet) | Niet alleen je pelgrimage is top. Je leverd al een… | 5 okt. '13 |
| Rieky | Ja zeker, je mag heeeeel TROTS zijn op je eigen. En… | 5 okt. '13 |
| Erna | Hoi Marcel, mooi gesproken weer. Ik krijg het er koud… | 5 okt. '13 |
| Els | net oet bed van unne sjoone musical sisteract .Dus… | 5 okt. '13 |
| Resy | Vandaag is de daag van Rome noa Weert. MARCEL geneet… | 5 okt. '13 |
| Esther | Voor Marcel. Dankjewel dat ik je op de voet mocht… | 5 okt. '13 |
| Suus | Wauw, wat een respect! Bedankt voor de vele mooie… | 5 okt. '13 |
| Tim S. oet K-O | WELKOM TRUUK in Limbo-landj! PROFICIAT mit 't… | 5 okt. '13 |
| Resy | Eine dikke vette proficiat. Een beetje erg trots.................super… | 5 okt. '13 |
| Thea Adams | GENIET VAN DE THOESKOMST !!!!! Danke veur ut met geniete… | 5 okt. '13 |
| Toke Coppen | Hoi Marcel. Hartelijk welkom in weert vandaag Gr.… | 5 okt. '13 |
| Koen | Marcel na weken van <voorleesverhalen> voor… | 5 okt. '13 |
| Manuela Hoogerheide | Wauw Marcel, wat heb jij een prachtige prestatie neer… | 5 okt. '13 |
| Noud Maas | Kijk! Het begint dus door te dringen.... Mag ik dat… | 5 okt. '13 |
| L.M. | petje aaf! deep respekt! gooj thoêsreis, en hieël… | 5 okt. '13 |
| Rosemarie | Van harte gefeliciteerd met je aankomst in Rome! Ik… | 5 okt. '13 |
| Miek van de Voort | Je hebt de rust verdiend en dat aan Bacchus offeren… | 4 okt. '13 |
| Annemiek | Een goede reis voor morgen en geniet nog lang na van… | 4 okt. '13 |
| José Tinnemans | Lieve mensen, langs deze weg willen wij iedereen bedanken… | 4 okt. '13 |
| Erna | Heerlijk dat je nog even een paar dagen kunt genieten… | 4 okt. '13 |
| Ricky | Hey Marcel,mooi om te lezen dat je goed bent aangekomen… | 4 okt. '13 |
| Joke wagner | hoi marcel, bedankt voor je reactie. ik wens je een… | 4 okt. '13 |
| Thea Adams | kom good thoes ! | 4 okt. '13 |
| Francien | Marcel ,nu alleen nog maar genieten en genieten,dat… | 4 okt. '13 |
| Everdiene | Gefeliciteerd! Geniet van je aankomst en geniet zo… | 4 okt. '13 |
| Maart Vestjens | Hoi Marcel, Eenmaal Rome gezien en ondergaan en beleefd… | 4 okt. '13 |
| Paul | Mission accomplished!! Petje af, wat een prestatie… | 3 okt. '13 |
| Ine Tesser | Hoi hoi! Dat zal een overgang zijn, straks! Maar wat… | 3 okt. '13 |
| Henk | Hoi Marcel Ik heb je van het begin gevolgd en iedere… | 3 okt. '13 |
| Ans | Marcel een dikke PROFICIAT GEWELDIG nog even nagenieten… | 3 okt. '13 |
| Frits en Drien Geraets | Marcel wat `n door zettings vermogen heb jij. je bent… | 3 okt. '13 |
| Mien Jeurninck | wij hebben een week moeten bijlezen waren even op… | 3 okt. '13 |
| Ans Smolenaers | Een dikke proficiat met het behalen van je doel. Een… | 3 okt. '13 |
| Miek van de Voort | Marcel bedankt voor al je mooie verhalen en proficiat… | 3 okt. '13 |
| Pastoor Tervoort | Marcel,van harte proficiat met het behalen van je… | 3 okt. '13 |
| Daisy | He Marcel, As trouwe volger van eur verhale hie toch… | 3 okt. '13 |
| Klaas van der Veen | Tjee, je bent er. Ik heb alle blogjes gelezen en ben… | 3 okt. '13 |
| Francien | Marcel bedankt voor al je mooie reisverslagen en dat… | 3 okt. '13 |
| Joerie Minses | Van harte gefeliciteerd, Marcel! Het is gelukt! Fantastisch… | 3 okt. '13 |
| Will | Hey Marchelly, Nog iets van Ton Coolen gehuerdj ?? | 3 okt. '13 |
| Esther | Dankjewel Marcel dat je jouw missie met ons wilde… | 3 okt. '13 |
| Van roij | we nemen ons petje voor jou af ,we hebben zelf onze… | 3 okt. '13 |
| Wubbe | Marcel, proficiat en dank dat je dagelijks je belevenissen,… | 3 okt. '13 |
| Louis Heldens | En zo komt er een einde aan een dagelijkse routine.… | 3 okt. '13 |
| Caroll | Marcel, Wij zullen jouw verhalen zeker gaan missen… | 3 okt. '13 |
| Tim S. oet K-O | Ein BAERE-PRESTATIE geleverdj, Marcel! PROFICIAT!… | 3 okt. '13 |
| Ria Vries | Hoi Marcel Proficiat. Je hebt het gehaald! Wat een… | 3 okt. '13 |
| Maart Vestjens | Marcel, Een dikke proficiat! Voltooid, geslaagd, uitgelopen… | 3 okt. '13 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »