Reacties
Reacties 851 - 900 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Esther | Hi Marcel. Leuk weer iets van je te lezen! Geniet… | 5 dec. '16 |
| Marlies C | Marcel de marskramer, wins dich völ wanjelplezeer… | 5 dec. '16 |
| Els | Zek dig eerlijk...ig bun neet zonne leazer....maar… | 5 dec. '16 |
| Resy Wilkinson | Hij eindelijk, doa is der dan weer. Ich laes zogaer… | 5 dec. '16 |
| Noud Maas | "In balans komen met weinig.'' Je lijkt… | 5 dec. '16 |
| Miek van de Voort | Blij om weer iets van je te lezen en horen Marcel.… | 4 dec. '16 |
| Jan en Marian van Mierlo | Mooi verhaal en een prachtige uitdaging Marcel. Wij… | 4 dec. '16 |
| Miek van de Voort | Knap hoe je dit allemaal doet Marcel. Helaas laat… | 4 apr. '16 |
| TimS oet K-O | De Kruisen en Kapellenwandeling van 14 km Paasmaandag… | 4 apr. '16 |
| TimS oet K-O | Hartelijke groet en dank voor je mooie verhaal. Tim | 5 mrt. '16 |
| Ans | Heel veel succes daar . En ja je kunt het niet vaak… | 27 feb. '16 |
| Miek van de Voort | Fijn dat je jezelf zo thuis voelt in Dresden en dat… | 27 feb. '16 |
| Resy Wilkinson | Zo te laeze hup ze weer heerlijk genoate, en auwg… | 20 feb. '16 |
| Miek van de Voort | Als ik het verhaal lees merk ik dat je op en top genoten… | 19 feb. '16 |
| Ans | Hoi Marcel .Weer veel moois gezien en mee gemaakt… | 19 feb. '16 |
| Erna | Mooi geschreven weer Marcel. Groetjes Erna | 19 feb. '16 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel, aan je verhaal is te merken dat je genoten… | 19 feb. '16 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel, ook Frans en ik willen jou geluk en gezondheid… | 6 jan. '16 |
| Resy Wilkinson | Weer os mit naeme in ein avontuur van dich, heerlijk.… | 2 jan. '16 |
| Annemiek | Ha Marcel voor jou ook alle goedsin 2016 en heel veel… | 2 jan. '16 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Wederom mooi geschreven in een mooi verhaal. 'The… | 31 dec. '15 |
| Ans | Fijne omdat te horen.Veel wandel plezier en voor jou… | 31 dec. '15 |
| Carla Stals | Voor jou/jullie ook een mooi 2016. Geniet van alles… | 31 dec. '15 |
| Els | leuk weer get van dig te leaze....aug veur dig de… | 31 dec. '15 |
| TimS oet K-O | Alweer mit plezeer en bewónjering gelaeze, Marcel.… | 31 dec. '15 |
| Erna | Voor jou en je familie ook de beste wensen voor 2016.… | 31 dec. '15 |
| Pastoor Tervoort | Mag ik jaloers zijn ? Lijkt mij heerlijk: Even naar… | 31 dec. '15 |
| Ans | Geweldig Marcel ,als het me past kom ik zeker luisteren… | 4 dec. '15 |
| Marlie Wijers | WAT LEUK DAT JE WEER OVER JE REIS GAAT VERTELLEN,… | 3 dec. '15 |
| TimS oet K-O | Nog steeds diezelfde (losse) vrije schrijfstijl! Complimenten… | 3 dec. '15 |
| Ans | Ja Marcel het leven gaat niet over rozen zegt men… | 7 jun. '15 |
| Maart Vestjens | Dag Marcel, Wie weet wat de uiteindelijke beweegredenen… | 6 jun. '15 |
| Carla Stals | ‘Just seventeen as a yellow arrow passing by, and… | 6 jun. '15 |
| Miek van de Voort | Fijn om weer een reisverslag van je te lezen. Ook… | 6 jun. '15 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Fijn om weer een stuk te lezen van jou. De aanleiding… | 6 jun. '15 |
| Annemiek | Mooi interview Marcel. Het boek was ook weer top.… | 1 mrt. '15 |
| Noud Maas | Mooi interview. Levendig ook, door goed illustrerende… | 28 feb. '15 |
| Francien Wolter | Leuk zo n interview,ze vragen je het hemd van je lijf,maar… | 27 feb. '15 |
| Hans en Willemien | Hallo Marcel, Lukt dit te zien en te horen. Wij hebben… | 27 feb. '15 |
| Jan & Marij Naus | Hoi Marcel, Wij zijn wat aan de late kant alhoewel… | 16 feb. '15 |
| Ans | Proficiat met je verjaardag en met de presentatie… | 11 feb. '15 |
| Rian | Nog proficiat met je verjaardag en fijn om te horen… | 11 feb. '15 |
| Ans Smolenaers | Ja de boekpresentatie was speciaal en het boek natuurlijk… | 10 feb. '15 |
| Fortuna Sittard | Alsnog van harte proficiat !!! Bedankt voor het geweldige… | 10 feb. '15 |
| Mien Jeurninck | Hoi Marcel. Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Ik… | 10 feb. '15 |
| Miek van de Voort | Eens was ik ook 46 maar dat is al weer een tijd geleden.… | 10 feb. '15 |
| Tim S. oet K-O | Ook in K-O griep-nasleep. Jouw boek bij Bie de Tied?… | 10 jan. '15 |
| Miek van de Voort | Helaas door ziekte a.s. zaterdag verhinderd. Wil wel… | 9 jan. '15 |
| Klaas van der Veen | hoi Marcel, Veel plezier bij jou boekpresentatie.… | 9 jan. '15 |
| Maart Vestjens | Hi Marcel, Lees dit in Berlin. Lukt dus niet er zaterdag… | 9 jan. '15 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »