Reacties
Reacties 951 - 1000 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tim S. oet K-O | Yes, book kumpt d'r aan. Verheuge wae ós op.… | 15 okt. '14 |
| Noud Maas | Misschien toch even een kleine correctie op het bovenstaand,… | 15 okt. '14 |
| Els | Idd....EINDELIJK hahaha ig bun aug neet zonne boekenwurm… | 15 okt. '14 |
| Esther | Leuk vooruitzicht!! Hou je een boek presentatie? Jouw… | 15 okt. '14 |
| Ans Smolenaers | Super, ben benieuwd. Ik heb laatst bij de Bruna in… | 15 okt. '14 |
| Leon | Hee Marcel, ja fijn om te horen wanneer het boek er… | 15 okt. '14 |
| Toke Coppen | Ben benieuwd ga het zeker lezen Gr Toke Coppen | 15 okt. '14 |
| Rosemarie | Heerlijk om weer wat van je te lezen. Ben benieuwd… | 15 okt. '14 |
| Ans | O wat super , lekker lezen in een , neem ik aan een… | 14 okt. '14 |
| Francien Wolter | Geweldig nieuws,sta te popelen om het te lezen.En… | 14 okt. '14 |
| Esther | Je mag idd trots zijn op jouw prestatie om naar Rome… | 26 mei '14 |
| Wil tinnemans | He toffe naef van mich Geweldige verhoale van dich,… | 25 mei '14 |
| Noud Maas | Goed idee om meer mensen uit te nodigen, Marcel. Er… | 24 mei '14 |
| Ans | Hoi Marcel ,lijkt me leuk om zo een avond mee te luisteren… | 24 mei '14 |
| Marie-Louise | Fijn om weer wat van je te horen! Geniet steeds van… | 24 mei '14 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel, wat kun je het toch mooi op papier zetten.… | 24 mei '14 |
| Resy | Inderdaad, hie waar het utzelfde. Het is zo sjiek… | 24 mei '14 |
| Miek van de Voort | Dit heb ik nou zo gemist, die prachtige verhalen van… | 24 mei '14 |
| Marlie Wijers | goed bezig, zijn heel benieuwd naar het eind resultaat | 16 apr. '14 |
| Esther | Hi Marcel. Fijn dat het nu opschiet met je boek. Allereerst… | 15 apr. '14 |
| Toke Coppen | Fijn om weer wat van jouw te horen Gr Toke | 15 apr. '14 |
| Jan & Marij Naus | Hoi Marcel, Jan en ik zijn uiteraard heel benieuwd… | 15 apr. '14 |
| ALDJE | good bezig marcel ...zet m op .. | 15 apr. '14 |
| Tim S. oet K-O | Top! Good bezig, Marcel! | 15 apr. '14 |
| Leon | Hoi Marcel, ja inderdaad een tijdje geleden. Fijn… | 15 apr. '14 |
| Rosemarie | Ben benieuwd naar het boek. Hoop dat het te koop is… | 15 apr. '14 |
| Ans Smolenaers | Fijn dat je ons op de hoogte houdt want ook ik ben… | 14 apr. '14 |
| Francien Wolter | Geweldig dat het goed met je gaat,nu nog het boek… | 14 apr. '14 |
| Ans | Wat super dat je weer aan het schrijven bent .kijk… | 14 apr. '14 |
| Resy | Ha Marcel, Bun heel erg benuujd noa dien book, ich… | 14 apr. '14 |
| Erna | Hoi Marcel, sjiek dat je aan het boek bent begonnen.… | 14 apr. '14 |
| Kari | Schrijf es door joh, haha ben benieuwd naar je verhalen… | 14 apr. '14 |
| Rian | Ha Marcel, Fijn dat het goed gaat met je boek en kan… | 14 apr. '14 |
| Rosemarie | Hoi Marcel, Ik was vanmiddag bij je presentatie en… | 9 nov. '13 |
| Helma Bode | Vanmiddag naar je presentatie geweest en dat was erg… | 9 nov. '13 |
| Gea | Marcel TOI,TOI,TOI je kunt het............x | 7 nov. '13 |
| Land | Hey Marcel, ik weet zeker dat dit helemaal goedkomt.… | 7 nov. '13 |
| T. Douven | Leuk weer wat van je te horen. Zaterdag gaat je lukken!… | 7 nov. '13 |
| ALDJE | dit gaat lukken marcel heel veel succes ... | 7 nov. '13 |
| Francien Wolter | Marcel dat komt helemaal goed. Vertrouwen hebben.… | 6 nov. '13 |
| Miek van de Voort | Hallo Marcel. Dit gaat je zaterdag ook lukken, alvast… | 6 nov. '13 |
| Ans.relou | Je hebt al zoveel doorstaan dit gaat jou zeker lukken… | 6 nov. '13 |
| Rosemarie | Hoi Marcel, Ik ben een van de deelnemers aan de workshop… | 6 nov. '13 |
| Els | Marcel, det geit hillemoal goot komme zoaterdig ...suc… | 6 nov. '13 |
| Wubbe | Als je met net zo'n passie presenteer dan als… | 6 nov. '13 |
| Ben | Leuk dat je op deze manier toeleeft naar de workshop… | 6 nov. '13 |
| Esther | Presentatie houden,workshop geven. Dat is iets heel… | 6 nov. '13 |
| Jan van mierlo | Beste Marcel. Ik heb als aankomend "Pelgrim"… | 6 nov. '13 |
| Klaas van der Veen | Succes! Vraagje: hoe goed werken apps/websites als… | 6 nov. '13 |
| Erna | Hoi Marcel, Tja, ik kan me voorstellen dat je het… | 6 nov. '13 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »