Reacties
Reacties 901 - 950 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Els | Aug veur dig un héél gelukkig nuujjoar en de allerbeste… | 1 jan. '15 |
| Tim S. oet K-O | Bèste Marcel, Kiek oet nao dien "belofte".… | 31 dec. '14 |
| Toke Coppen | Ook de beste wensen voor 2015 Gr Toke | 31 dec. '14 |
| T. Douven | Hallo Marcel, en alle volgers van jouw verhalen. De… | 31 dec. '14 |
| Ans | O geweldig , wat een jaar voor Jou en je Fam een voorspoedig… | 30 dec. '14 |
| Maart Vestjens | Beste Marcel, Alle goeds, voorspoed, zegen en heil… | 30 dec. '14 |
| Miek van de Voort | Voor jou ook alle goed voor 2015, veel geluk en gezondheid.… | 30 dec. '14 |
| Francien Wolter | Voor jou ook al het goeds in 2015 in goede gezondheid.… | 30 dec. '14 |
| Rian | Ha Marcel, 2014 was zeker een jaar waarin veel is… | 30 dec. '14 |
| Ans Smolenaers | Marcel ook voor jou de allerbeste wensen voor 2015! | 30 dec. '14 |
| Tim S. oet K-O | Zit erop Waterman...! | 13 dec. '14 |
| Miek van de Voort | Het zit er op. Flink nat geworden maar ik denk dat… | 13 dec. '14 |
| Toke Coppen | Ik vind jou verhalen wel leuk ,ga zo door al word… | 13 dec. '14 |
| Esther | Vooral na zo'n weer is het denk ik extra fijn… | 13 dec. '14 |
| Marie-Louise | Dat Pieterpad zkt er in ieder geval weer op! Wat gaat… | 13 dec. '14 |
| Betsie Nieuwenhuis | hai Marcel, Wat ontzettend knap dat je ondanks het… | 13 dec. '14 |
| Rosemarie | Haha, prachtig! Ken het, wij liepen met windkracht… | 12 dec. '14 |
| Noud Maas | Je bent wel consistent, Marcel. Als jij een rivier… | 12 dec. '14 |
| Ans | Nou wat geweldig en met dit slechte weer maar gauw… | 12 dec. '14 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Hey Marcel alweer een pad om af te strepen en ja een… | 12 dec. '14 |
| ALDJE | ha marcel good gedaon .nog n fijn weekend groeeeeeetjes… | 12 dec. '14 |
| Klaas van der Veen | Ha Marcel, Op de Duivelsberg, daar hebben ze echt… | 12 dec. '14 |
| Leon | Hey Marcel, dich best good bezig. De verhale zeen… | 12 dec. '14 |
| Marie-Louise | 'T zit er bijna op en dan mag je weer lekker… | 12 dec. '14 |
| Esther | Gets wat een weer was het.. Maar wat heb je toch weel… | 12 dec. '14 |
| Anita | Respect dat je met dat soort onzinnige kul op de radio… | 12 dec. '14 |
| Hans en Willemien | Lekker stukje zo op en af. Wij hebben je toen verteld… | 11 dec. '14 |
| Miek van de Voort | Om na 17 jaar zonder afscheidsconcert te stoppen is… | 11 dec. '14 |
| Miek van de Voort | Knap van jou dat je het Pieterpad gedaan hebt en met… | 11 dec. '14 |
| Tim S. oet K-O | Tijd voor een wijntje na Trijntje. En laat die Cathie… | 11 dec. '14 |
| Esther | 17 jaar SFB is een hele tijd. Kan me goed voorstellen… | 11 dec. '14 |
| Francien Wolter | Jammer van de regen het maakt het zo troosteloos.… | 11 dec. '14 |
| Erna | Hoi Marcel, heerlijk om je teksten weer te lezen.… | 10 dec. '14 |
| Anita | ...en geen kl*te en/of respect hebben past jou hélemaal… | 10 dec. '14 |
| Hans en Willemien | He Marcel, Met een beetje jaloezie lees ik je verhaal.… | 10 dec. '14 |
| Tim S. oet K-O | Prachtige streek waar je wandelt. Van de zomer gefietst...… | 10 dec. '14 |
| Miek van de Voort | Fijn dat je weer aan het wandelen bent dat geeft ook… | 10 dec. '14 |
| Ria | Dan kom ik dicht bij je in de buurt morge. Zit dan… | 9 dec. '14 |
| Resy | Ha Neaf, Ich bun zo benuujd noa het book "Belofte… | 5 dec. '14 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel, ook ik ben erg benieuwd naar je boek.… | 2 dec. '14 |
| Noud Maas | Spannend hé. Die laatste muisklik. | 2 dec. '14 |
| Francien Wolter | Fijn, ik zal het zeker gaan lezen,geniet nu even van… | 2 dec. '14 |
| Esther | Na letters vreten, heb je nu weer tijd om te voet… | 2 dec. '14 |
| Marie-Louise | Marcel, ben erg benieuwd naar je boek. Verheug me… | 2 dec. '14 |
| Jacqueline | Kan niet wachten. Je reis, je blog, herbeleven. Een… | 2 dec. '14 |
| Maart Vestjens | En met die laatste muisklik kunnen nu anderen aan… | 2 dec. '14 |
| Miek van de Voort | ik kijk met spanning uit naar je boek. Hopelijk net… | 2 dec. '14 |
| Tim S. oet K-O | Soms mót men, naodet 't werk klaor is, idd efkes… | 1 dec. '14 |
| Jan & Marij Naus | Hoi Marcel, Wat mooi, dat er een nieuw boek van jou… | 17 okt. '14 |
| Maart Vestjens | Marcel, Mooi en verheugend bericht. Het is altijd… | 16 okt. '14 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »