Reacties
Reacties 1851 - 1900 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anita | Bericht...reisverslag Marcel! Meteen slurpen we het… | 2 aug. '13 |
| Erna | Heerlijk hoe muziek je op kan peppen !!! Die muziek… | 2 aug. '13 |
| Anita | Bericht...reisverslag Marcel! Meteen slurpen we het… | 2 aug. '13 |
| Janine Bormans | Super dat je dit doet, ik hoorde van Eric van je reis… | 2 aug. '13 |
| Yvon | Heij Marcel, eur blog is geweldjig um te laeze, (net… | 1 aug. '13 |
| Annie | veel succes gewenst van ellie hamerling ook een nicht… | 1 aug. '13 |
| Els | sjoon Marcel.......geneet van alles waas ze op dien… | 1 aug. '13 |
| Ger | Marcel, je hebt het vlakke land al snel verlaten.… | 1 aug. '13 |
| Tim S. oet K-O | Natuurlik kump se wo se zeen wils. Doe es TOP Kujeldreier.… | 1 aug. '13 |
| Ria | Jij bent net op weg. Wij zijn net thuis ...;-) | 31 jul. '13 |
| Peter-Mathijs Linsen | Wat ben je al ver! Je bent net weg. | 31 jul. '13 |
| Leon Jeurninck | Marcel, vergeet niet voldoende te drinken de komende… | 31 jul. '13 |
| Joke wagner | wat een goed doel zeg, ook al woon ik in zwanenburg… | 31 jul. '13 |
| Erna | Super dat je al zo'n eind op weg bent. Petje… | 31 jul. '13 |
| Rosemarie | Leuk al die ontmoetingen en de waterbron bij windraak… | 31 jul. '13 |
| Noud Maas | En hij doet meteen gewoon dertigers... Impressing... | 31 jul. '13 |
| Ed | He broeder, was een eer om je als gast te hebben de… | 31 jul. '13 |
| Pete | Allright, mate. So far, so good. Greetz | 31 jul. '13 |
| Sowella Caris | Het is maar wandelen.....met een machtig doel ! | 30 jul. '13 |
| Tiny en Wim | Succes Marcel, dit gaat je zeker lukken, waar Marcel… | 30 jul. '13 |
| Gijs Brackenie | ja ja, het is maar wandelen, maar je verhaal volgend… | 30 jul. '13 |
| Cristel | Zwaar benieuwd naar al jouw avonturen. Succes! | 30 jul. '13 |
| Erna | Sjiek dat je je eerste dag zo goed bent door gekomen.… | 30 jul. '13 |
| Petra en John Metselaars | De kop is eraf! Wij zijn jaloers op de mooie tocht… | 30 jul. '13 |
| Carole | Hi Marcel, heel veel succes met je reis, zowel fysiek… | 30 jul. '13 |
| Anny en Hub. Slabbers | Hallo Marcel, De kop is eraf! Nog even flink doorstappen… | 29 jul. '13 |
| Peter-Mathijs Linsen | Het is maar wandelen? Zei Bauke: Het is maar de tour… | 29 jul. '13 |
| Ria | Good to hear dat je goed vertrokken bent! En niet… | 29 jul. '13 |
| Willem & Anouk | Sjee wat dapper & knap; Super veel succes toegewenst… | 29 jul. '13 |
| Corina de Jong | Wij heb er geen woorden voor! Dit is te bijzonder… | 29 jul. '13 |
| Sandra en Eric Bormans | Veel succes Marcel en geniet van je reis! | 29 jul. '13 |
| Petra Moonen | Marcel, heel veel succes toegewenst! Petje af. Grt.… | 29 jul. '13 |
| Peter Vleeshouwers | Marcel, respect voor je onderneming, je doorzettingsvermogen.… | 29 jul. '13 |
| Thea Adams | Hoi Marcel, Dich kins mich dink ich neet. Ich bin… | 29 jul. '13 |
| Mien Jeurninck | Marcel heel veel succes op deze voor jou zo belangrijke… | 29 jul. '13 |
| Mien Jeurninck | Marcel heel veel succes met deze grote uitdaging.… | 29 jul. '13 |
| Se en Elly Custers | Marcel, we wensen veel succes en hopen dat het je… | 29 jul. '13 |
| Sandra de kleijn | Marcel wat vind ik dit goed van je..ik wens je heel… | 29 jul. '13 |
| Elvira Janssen-Vereijken | Heel veel succes! | 29 jul. '13 |
| Carla Dieteren | Sterkte....succes...en veel inspiratie toegewenst… | 29 jul. '13 |
| Audrey joan kessels | Hoi Marcel, heel veel suc-6 op je reis en respect… | 29 jul. '13 |
| Marlies C | Geneet der van en kom ouch weer alik truk! Ofwaal… | 29 jul. '13 |
| Harold van der haar | Marcel, wat mooi dat jij dit doet. Veel succes en… | 29 jul. '13 |
| Carla Stals | Heel veel succes. Go for it... | 29 jul. '13 |
| Nederweert Actueel | Veel Succes Marcel! | 29 jul. '13 |
| Caroline Verhees | Hey oud-collega! Ik wil je graag een dikke toitoi… | 29 jul. '13 |
| Wouter | Beste Marcel, Ook mij raak je met je verhaal en het… | 29 jul. '13 |
| Dennis | Ben jaloers, erg sjiek !! Geniet. | 29 jul. '13 |
| Peter, Miriam en Tara | Je avontuur is nu officieel begonnen ... heel veel… | 29 jul. '13 |
| Jan & Marij Naus | Hoi Marcel, De intentie is d'r, de beïn willen… | 29 jul. '13 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »