Reacties

Reacties 351 - 400 van 1932

Naam Reactie Datum
Carla Stals Weer mooi beschreven Marcel 6 apr. '26
Dennis Rothenburg ob der Tauber.....heel mooi. Fiets ze.… 6 apr. '26
Di nonno Het valt allemaal niet mee. Maar dat is het lichamelijke… 5 apr. '26
Ans Wat een warm onthaal 👍☕️☕️Super zeg 5 apr. '26
Ans Fijne fiets paasdagen 🚲🐰🐰 5 apr. '26
Folkert Best een indrukwekkend begin van je pegrims fietstocht.… 5 apr. '26
Prisca Mooi verhaal Marcel! En geweldig om dat soort hartverwarmende… 5 apr. '26
Riny Mooi om te lezen en fijn dat er behulpzame mensen… 5 apr. '26
ALDJE Mooi om te lezen. Top.👊🍀 5 apr. '26
ALDJE Mooi!!👊 5 apr. '26
TimS oet K-O Zo waerd ‘t bienao “vanzelf” ein Zalig Paosje… 5 apr. '26
Peter-Mathijs Linsen Mooi man. 4 apr. '26
Sylvia Pubben - Smolenaars Mooie verhalen die ik weer mag lezen.....danke. Voor… 4 apr. '26
Felice Heb je alle Duitsers naar Zeeland gestuurd ? De grote… 4 apr. '26
Wim Mooi om je verhalen te lezen en dat werkt bij mij… 4 apr. '26
Ans Smolenaers Hoi Marcel. Ik heb me net ff verdiept in jouw verhalen.… 3 apr. '26
Sander Fijn Paasweekend Marcel! En ga zo door; met fietsen… 3 apr. '26
Peter-Mathijs Linsen Tante Käthe is daar geboren. Wie weet de echte naam? 3 apr. '26
Cornelie 🐰🐣🥚schöne Ostern aus Ospeldijk😘 3 apr. '26
ALDJE Geniet ervan.🍀🥰 3 apr. '26
Ans Mooie plekken Met een lekker 🍦en een 🍺 Is dat… 3 apr. '26
TimS oet K-O Herkenbare plaatsen en plekken. Daar jouw verhaal… 3 apr. '26
Peter-Mathijs Linsen Pam Bondi hoort gelukkig ook weer tot de 99%. Was… 2 apr. '26
Ans Top Op naar de volgende kilometers Succes 🚲🚲🍀 2 apr. '26
Prisca Je hebt Ludwig wel meteen een hersenkraker bezorgd… 2 apr. '26
TimS oet K-O De 5e van Ludwig: tatatataaaa. Hij was de laatste… 2 apr. '26
ALDJE Zet 'm op.🚲🍀💞 1 apr. '26
Folkert Ja, zo'n reisje langs de Rijn,Rijn,Rijn.......Met… 1 apr. '26
TimS oet K-O Vreuger oppe sjool geleerd: 1 leeuwerik- 2 leeuweriken… 1 apr. '26
ALDJE Top.🚲 31 mrt. '26
Ruud Oosting Wat leuk om je zo te volgen… Wens je heel veel plezier… 31 mrt. '26
Cornelie ❤️BIKKEL❤️ 31 mrt. '26
Felice Veel plezier Marcel, ouwe Bikkel ! Ik geniet mee van… 31 mrt. '26
Thea Adams Waat leuk. Besse noe aant fietse dus. Groetjes Thea 31 mrt. '26
Mars en Yvonne Geniet en heel veel succes 🍀 31 mrt. '26
Klaas van der Veen Hee Marcel, veel plezier man! Ben benieuwd waar het… 31 mrt. '26
Sylvia Pubben - Smolenaars Succes en geniet van al het moois wat de omgeving… 31 mrt. '26
Danny Dijkmans Marcel ,geniet en succes met deze tocht Leuk om het… 31 mrt. '26
Ralph Wel luxe met die barkruk zeg. 31 mrt. '26
Marie-Christine Een mooie start! Heel veel mooie kilometers... 31 mrt. '26
Dennis Het mooiste stuk hubse al gehatj met Heythuysen 😜. 31 mrt. '26
Frank Voss Succes Marcel, Ik ga het volgen 31 mrt. '26
TimS oet K-O Ik wens je een mooie reis met fijne ervaringen. En… 31 mrt. '26
Carla Stals Veel plezier Marcel 31 mrt. '26
Jan en Marian van Mierlo Mooi Marcel. Fijn dat het kan. Veel succes. 30 mrt. '26
Maart Vestjens Een mooi begin zo een eerste dag. Dit is een uitstekend… 30 mrt. '26
Linda Marcel, succes én geniet! 30 mrt. '26
Ans Wat super om weer wat te horen Een super fietstocht… 30 mrt. '26
Ria Vries Heel veel succes. Geniet ervan. Leuk om je weer te… 30 mrt. '26
Prisca De kop is eraf 😁 Maak er een mooie tocht van Marcel! 30 mrt. '26

1  « Vorige 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende »  ...