Reacties
Reacties 351 - 400 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carla Stals | Weer mooi beschreven Marcel | 6 apr. '26 |
| Dennis | Rothenburg ob der Tauber.....heel mooi. Fiets ze.… | 6 apr. '26 |
| Di nonno | Het valt allemaal niet mee. Maar dat is het lichamelijke… | 5 apr. '26 |
| Ans | Wat een warm onthaal 👍☕️☕️Super zeg | 5 apr. '26 |
| Ans | Fijne fiets paasdagen 🚲🐰🐰 | 5 apr. '26 |
| Folkert | Best een indrukwekkend begin van je pegrims fietstocht.… | 5 apr. '26 |
| Prisca | Mooi verhaal Marcel! En geweldig om dat soort hartverwarmende… | 5 apr. '26 |
| Riny | Mooi om te lezen en fijn dat er behulpzame mensen… | 5 apr. '26 |
| ALDJE | Mooi om te lezen. Top.👊🍀 | 5 apr. '26 |
| ALDJE | Mooi!!👊 | 5 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Zo waerd ‘t bienao “vanzelf” ein Zalig Paosje… | 5 apr. '26 |
| Peter-Mathijs Linsen | Mooi man. | 4 apr. '26 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Mooie verhalen die ik weer mag lezen.....danke. Voor… | 4 apr. '26 |
| Felice | Heb je alle Duitsers naar Zeeland gestuurd ? De grote… | 4 apr. '26 |
| Wim | Mooi om je verhalen te lezen en dat werkt bij mij… | 4 apr. '26 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel. Ik heb me net ff verdiept in jouw verhalen.… | 3 apr. '26 |
| Sander | Fijn Paasweekend Marcel! En ga zo door; met fietsen… | 3 apr. '26 |
| Peter-Mathijs Linsen | Tante Käthe is daar geboren. Wie weet de echte naam? | 3 apr. '26 |
| Cornelie | 🐰🐣🥚schöne Ostern aus Ospeldijk😘 | 3 apr. '26 |
| ALDJE | Geniet ervan.🍀🥰 | 3 apr. '26 |
| Ans | Mooie plekken Met een lekker 🍦en een 🍺 Is dat… | 3 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Herkenbare plaatsen en plekken. Daar jouw verhaal… | 3 apr. '26 |
| Peter-Mathijs Linsen | Pam Bondi hoort gelukkig ook weer tot de 99%. Was… | 2 apr. '26 |
| Ans | Top Op naar de volgende kilometers Succes 🚲🚲🍀 | 2 apr. '26 |
| Prisca | Je hebt Ludwig wel meteen een hersenkraker bezorgd… | 2 apr. '26 |
| TimS oet K-O | De 5e van Ludwig: tatatataaaa. Hij was de laatste… | 2 apr. '26 |
| ALDJE | Zet 'm op.🚲🍀💞 | 1 apr. '26 |
| Folkert | Ja, zo'n reisje langs de Rijn,Rijn,Rijn.......Met… | 1 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Vreuger oppe sjool geleerd: 1 leeuwerik- 2 leeuweriken… | 1 apr. '26 |
| ALDJE | Top.🚲 | 31 mrt. '26 |
| Ruud Oosting | Wat leuk om je zo te volgen… Wens je heel veel plezier… | 31 mrt. '26 |
| Cornelie | ❤️BIKKEL❤️ | 31 mrt. '26 |
| Felice | Veel plezier Marcel, ouwe Bikkel ! Ik geniet mee van… | 31 mrt. '26 |
| Thea Adams | Waat leuk. Besse noe aant fietse dus. Groetjes Thea | 31 mrt. '26 |
| Mars en Yvonne | Geniet en heel veel succes 🍀 | 31 mrt. '26 |
| Klaas van der Veen | Hee Marcel, veel plezier man! Ben benieuwd waar het… | 31 mrt. '26 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Succes en geniet van al het moois wat de omgeving… | 31 mrt. '26 |
| Danny Dijkmans | Marcel ,geniet en succes met deze tocht Leuk om het… | 31 mrt. '26 |
| Ralph | Wel luxe met die barkruk zeg. | 31 mrt. '26 |
| Marie-Christine | Een mooie start! Heel veel mooie kilometers... | 31 mrt. '26 |
| Dennis | Het mooiste stuk hubse al gehatj met Heythuysen 😜. | 31 mrt. '26 |
| Frank Voss | Succes Marcel, Ik ga het volgen | 31 mrt. '26 |
| TimS oet K-O | Ik wens je een mooie reis met fijne ervaringen. En… | 31 mrt. '26 |
| Carla Stals | Veel plezier Marcel | 31 mrt. '26 |
| Jan en Marian van Mierlo | Mooi Marcel. Fijn dat het kan. Veel succes. | 30 mrt. '26 |
| Maart Vestjens | Een mooi begin zo een eerste dag. Dit is een uitstekend… | 30 mrt. '26 |
| Linda | Marcel, succes én geniet! | 30 mrt. '26 |
| Ans | Wat super om weer wat te horen Een super fietstocht… | 30 mrt. '26 |
| Ria Vries | Heel veel succes. Geniet ervan. Leuk om je weer te… | 30 mrt. '26 |
| Prisca | De kop is eraf 😁 Maak er een mooie tocht van Marcel! | 30 mrt. '26 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »