Reacties

Reacties 251 - 300 van 1932

Naam Reactie Datum
Bas Meussen Goed gedaan Marcel, knap hoor en geniet van je naasten. 21 apr. '26
Ans Alweer een ervaring rijker Al is het met hobbels Nu… 21 apr. '26
Bikkel Bikes Knap bezig Marcel! Je Bikkelt jezelf er doorheen,… 21 apr. '26
TimS oet K-O Swamp liekt op zΓ³mp. Net wie β€˜t Spreukenbos in… 21 apr. '26
Ria Kneepkens Ooo, wat frustrerend als zo’n route app toch net… 21 apr. '26
Maart Vestjens In Hongarije zijn niet alle wegen bestraat of geasfalteerd.Ik… 20 apr. '26
Peter-Mathijs Linsen Deel één van de trip goed afgelegd. Nu even bijtanken.… 20 apr. '26
Jan en Marian van Mierlo Het komt altijd weer goed Marcel! 20 apr. '26
Petra tinnemans Wel leuk om limburgers te treffen 20 apr. '26
Riny Mooie verhalen Marcel Nu genieten 20 apr. '26
Ans Weer mooie verhalen mogen lezen van jou Fijn dat jullie… 20 apr. '26
Mars en Yvonne Fein det jullie weer beej elkaar zeen. Groetjes van… 20 apr. '26
TimS oet K-O Mijn bewondering groeit. Bikkel! 20 apr. '26
ALDJE Wat een mooie verhalen. πŸ₯°πŸ€ 20 apr. '26
Maart Vestjens Zie dat je in de buurt van Pecs bent; een hele route.… 19 apr. '26
Sylvia Pubben - Smolenaars Oei die 'wielrennersarm' ....flink rood.… 19 apr. '26
Γ‰dith Leuk om met jou gepraat te hebben Marcel sta nu nog… 19 apr. '26
Petra Moonen Nog ff te gaan en dan arriveer je bij je lief. Mooi… 19 apr. '26
Pien Geerards πŸ˜„πŸ‘ 19 apr. '26
Dennis Vroeger wel eens met boemeltreintje van Budapest naar… 19 apr. '26
ALDJE Goed smeren Marcel.🌞 18 apr. '26
Maart Vestjens Balaton, een van de grootste meren van Europa. Heerlijk… 18 apr. '26
Petra tinnemans Nou zeg wat zijn je armen verbrand zeg goed insmeren 18 apr. '26
Ricky Wat een SUPER mooie omgeving dat is GENIETEN van al… 18 apr. '26
TimS oet K-O πŸ‘πŸš΄β€β™‚οΈ 18 apr. '26
Mars Berben Wat een geweldig avontuur beleef jij op dit moment,… 18 apr. '26
ALDJE Mooi!! 18 apr. '26
ALDJE Top.πŸ€πŸ₯°πŸš² 18 apr. '26
Sylvia Pubben - Smolenaars Zo te lezen en te zien aan de foto's echt een… 17 apr. '26
Sylvia Pubben - Smolenaars Wow dit is wel helemaal geweldig! 17 apr. '26
JosΓ© Tinnemans Wel zuinig op je bikkel zijn, hij moet nog een tijdje… 17 apr. '26
Ans Wat een mooie plaatjes weer Wat een mooie ervaring… 17 apr. '26
Maart Vestjens I zou op de kaart moeten opzoeken waar je u in Hongarije… 16 apr. '26
Petra tinnemans Mooi wat je allemaal meemaak in je reis 16 apr. '26
Ans 🌞🚲🚲🚲πŸ’ͺ 16 apr. '26
TimS oet K-O Wenen, honderd jaar geleden het centrum van Europa.… 16 apr. '26
Carla Stals Veel plezier vanavond 15 apr. '26
Jacqueline Wat is het toch weer heerlijk om jou op deze Bikkel-tocht… 15 apr. '26
ALDJE TopperπŸ€πŸ₯°πŸš² 15 apr. '26
Ton van Hoek Nieuwe energie na een portie Metal. 15 apr. '26
Felice Neel foreverπŸ’ 15 apr. '26
Ans Kanjer πŸ’ͺπŸ’ͺ🚴 15 apr. '26
Eric van den kerkhof TopperπŸ‘ 15 apr. '26
TimS oet K-O πŸ‘πŸš΄β€β™‚οΈπŸ₯‡ 15 apr. '26
Cornelie ❀️ 15 apr. '26
Petra tinnemans Leuk om allemaal te lezen 15 apr. '26
Mars en Yvonne Voor morgen een mooie Death Metal dag enne in Doospel… 14 apr. '26
Paul Janssen Vanmiddag sprak ik je moeder even. Zij vertelde dat… 14 apr. '26
JosΓ© Tinnemans Heb je aan de reserve oortjes gedacht. 14 apr. '26
ALDJE Wat een dag.πŸ€πŸ˜˜ 14 apr. '26

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »  ...