Reacties
Reacties 251 - 300 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bas Meussen | Goed gedaan Marcel, knap hoor en geniet van je naasten. | 21 apr. '26 |
| Ans | Alweer een ervaring rijker Al is het met hobbels Nu… | 21 apr. '26 |
| Bikkel Bikes | Knap bezig Marcel! Je Bikkelt jezelf er doorheen,… | 21 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Swamp liekt op zΓ³mp. Net wie βt Spreukenbos in… | 21 apr. '26 |
| Ria Kneepkens | Ooo, wat frustrerend als zoβn route app toch net… | 21 apr. '26 |
| Maart Vestjens | In Hongarije zijn niet alle wegen bestraat of geasfalteerd.Ik… | 20 apr. '26 |
| Peter-Mathijs Linsen | Deel één van de trip goed afgelegd. Nu even bijtanken.… | 20 apr. '26 |
| Jan en Marian van Mierlo | Het komt altijd weer goed Marcel! | 20 apr. '26 |
| Petra tinnemans | Wel leuk om limburgers te treffen | 20 apr. '26 |
| Riny | Mooie verhalen Marcel Nu genieten | 20 apr. '26 |
| Ans | Weer mooie verhalen mogen lezen van jou Fijn dat jullie… | 20 apr. '26 |
| Mars en Yvonne | Fein det jullie weer beej elkaar zeen. Groetjes van… | 20 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Mijn bewondering groeit. Bikkel! | 20 apr. '26 |
| ALDJE | Wat een mooie verhalen. π₯°π | 20 apr. '26 |
| Maart Vestjens | Zie dat je in de buurt van Pecs bent; een hele route.… | 19 apr. '26 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Oei die 'wielrennersarm' ....flink rood.… | 19 apr. '26 |
| Γdith | Leuk om met jou gepraat te hebben Marcel sta nu nog… | 19 apr. '26 |
| Petra Moonen | Nog ff te gaan en dan arriveer je bij je lief. Mooi… | 19 apr. '26 |
| Pien Geerards | ππ | 19 apr. '26 |
| Dennis | Vroeger wel eens met boemeltreintje van Budapest naar… | 19 apr. '26 |
| ALDJE | Goed smeren Marcel.π | 18 apr. '26 |
| Maart Vestjens | Balaton, een van de grootste meren van Europa. Heerlijk… | 18 apr. '26 |
| Petra tinnemans | Nou zeg wat zijn je armen verbrand zeg goed insmeren | 18 apr. '26 |
| Ricky | Wat een SUPER mooie omgeving dat is GENIETEN van al… | 18 apr. '26 |
| TimS oet K-O | ππ΄ββοΈ | 18 apr. '26 |
| Mars Berben | Wat een geweldig avontuur beleef jij op dit moment,… | 18 apr. '26 |
| ALDJE | Mooi!! | 18 apr. '26 |
| ALDJE | Top.ππ₯°π² | 18 apr. '26 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Zo te lezen en te zien aan de foto's echt een… | 17 apr. '26 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Wow dit is wel helemaal geweldig! | 17 apr. '26 |
| JosΓ© Tinnemans | Wel zuinig op je bikkel zijn, hij moet nog een tijdje… | 17 apr. '26 |
| Ans | Wat een mooie plaatjes weer Wat een mooie ervaring… | 17 apr. '26 |
| Maart Vestjens | I zou op de kaart moeten opzoeken waar je u in Hongarije… | 16 apr. '26 |
| Petra tinnemans | Mooi wat je allemaal meemaak in je reis | 16 apr. '26 |
| Ans | ππ²π²π²πͺ | 16 apr. '26 |
| TimS oet K-O | Wenen, honderd jaar geleden het centrum van Europa.… | 16 apr. '26 |
| Carla Stals | Veel plezier vanavond | 15 apr. '26 |
| Jacqueline | Wat is het toch weer heerlijk om jou op deze Bikkel-tocht… | 15 apr. '26 |
| ALDJE | Topperππ₯°π² | 15 apr. '26 |
| Ton van Hoek | Nieuwe energie na een portie Metal. | 15 apr. '26 |
| Felice | Neel foreverπ | 15 apr. '26 |
| Ans | Kanjer πͺπͺπ΄ | 15 apr. '26 |
| Eric van den kerkhof | Topperπ | 15 apr. '26 |
| TimS oet K-O | ππ΄ββοΈπ₯ | 15 apr. '26 |
| Cornelie | β€οΈ | 15 apr. '26 |
| Petra tinnemans | Leuk om allemaal te lezen | 15 apr. '26 |
| Mars en Yvonne | Voor morgen een mooie Death Metal dag enne in Doospel… | 14 apr. '26 |
| Paul Janssen | Vanmiddag sprak ik je moeder even. Zij vertelde dat… | 14 apr. '26 |
| JosΓ© Tinnemans | Heb je aan de reserve oortjes gedacht. | 14 apr. '26 |
| ALDJE | Wat een dag.ππ | 14 apr. '26 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »