Reacties
Reacties 501 - 550 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Doorzettingsvermogen en wilskracht....chapeau!! Fijn… | 30 apr. '19 |
| Erna | Waaw Marcel wat goed gedaan ... Perfisijat!!! Sjoean… | 30 apr. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Respect amigo. Trailblazer. Kotj now mèr noa hoes,… | 30 apr. '19 |
| Ria Kneepkens | Ik zou zeggen, doorlopen in utah.. daar krijg je nog… | 30 apr. '19 |
| Ans | Wat een top ervaring en prestatie Geweldig !!! En… | 30 apr. '19 |
| Carole | Prachtig! | 30 apr. '19 |
| Carole | Echt the Wild West!, Sjiek man! | 30 apr. '19 |
| Ricky | geweldig wat 'n prestatie!!!!!!! en wat 'n… | 30 apr. '19 |
| Cyrill | Pètje aaf compadré! | 30 apr. '19 |
| Francien Wolter | Wat een verhaal en uithoudingsvermogen. Heel warm… | 30 apr. '19 |
| Esther | Top prestatie, en wat heb je weer mooie dingen gezien… | 30 apr. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Proficiat. Wat een prestatie Marcel | 30 apr. '19 |
| Maart Vestjens | Allemaal diepe buigingen voor deze prestaties. Geweldig! | 30 apr. '19 |
| Marlies C | En nog ein: ein hieël depe buiging!!! | 30 apr. '19 |
| Resy Wilkinson | Waat ein landsjap, ingeluivelijk | 30 apr. '19 |
| Resy Wilkinson | Wow marcel waat bus dich ein mega avontuur rieker.… | 30 apr. '19 |
| TimS oet K-O | Waat ein ónwerkelik landjsjap; kaerel en waat ein… | 30 apr. '19 |
| Esther | Lijkt me zo gaaf the Canyon! Geniet ervan! en idd… | 25 apr. '19 |
| Annemiek | Wow dat is gaaf, in de Grand Canyon slapen. Geniet… | 25 apr. '19 |
| Erna | Ben een (alweer) een beetje jaloers. Grand Canyon… | 25 apr. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Geniet van de Canyon, toch een van moeder natuur’s… | 25 apr. '19 |
| TimS oet K-O | Waaw, overnachten in de Grand Canyon! | 25 apr. '19 |
| Francien Wolter | Ik doe het je niet na . Veel respect voor je uithoudings… | 25 apr. '19 |
| TimS oet K-O | Diepe buiging voor je Marcel!. Tweede paasdag "Liduinategeltjes"-wandeling… | 25 apr. '19 |
| Ricky | whaauuuw!!!!!!! what a vieuw | 25 apr. '19 |
| ALDJE | Mooi. Geniet ervan .😍😍😍 | 25 apr. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Als ik dit lees is het donderdagochtend 25 april en… | 25 apr. '19 |
| Els | Geweldig.....waat un avontuur....Heerlijk om dien… | 24 apr. '19 |
| Jackeline | Potverdikkie, jij maakt kilometers op een dag! Enjoy… | 24 apr. '19 |
| Resy Wilkinson | ich hup ins ffkes det plaeske gegoogled TUSAYAN, man… | 24 apr. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Good bezig...wanjel ze en geneet!! Grtjs Sylvia | 24 apr. '19 |
| Francien Wolter | Goed bezig Heren. Op naar de volgende Kilometers. | 24 apr. '19 |
| Maart Vestjens | Geweldige prestaties. Petje af! | 24 apr. '19 |
| Carla Stals | Prachtige verhalen alweer. Dank daarvoor. Stiefel… | 24 apr. '19 |
| Dennis | Hiken door de Grand Canyon..........wat zongen de… | 24 apr. '19 |
| Ria Kneepkens | Ja... de canyon is wel een pareltje. En we zullen… | 24 apr. '19 |
| Cornelie | Geweldig.. toppertje😘 | 24 apr. '19 |
| Eric | Hoi Marcel, Mooie foto's en prachtige verhalen… | 17 apr. '19 |
| Cornelie | Ja gaat super.. lekker.. nog ff bikkelen en genieten… | 17 apr. '19 |
| Dae lange van Moeëne | Zo, wat een tempo! Biertje doen in de buurt van Flagstaff… | 17 apr. '19 |
| Erna | Flagstaff .... leuk dorpje !!! En ja, ook ik vond… | 17 apr. '19 |
| ALDJE | Weer geweldig Marcel . Geniet ervan . 😘😘😘😘 | 17 apr. '19 |
| Rachel | Wat een verhalen, wat een foto’s, wat een hike en… | 17 apr. '19 |
| Francien Wolter | Heerlijk toch zonder telefoon ,app,enz . Geniet van… | 16 apr. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Het blijft boeiend om je verhalen te lezen Marcel | 16 apr. '19 |
| Ria Kneepkens | Aaaaa, baard weg.... I liked the mountainmanlook....… | 16 apr. '19 |
| TimS oet K-O | Op Fb je "blote bille" al gezien. Stiefel… | 16 apr. '19 |
| Erna | Heerlijk om je verhalen te lezen. En je schrijfwijze… | 15 apr. '19 |
| HJP Scheermeijer | Hoi collega, mooie berichten uit verwegistan. Met… | 14 apr. '19 |
| Esther | Dank je wel weer voor je verhalen en de foto's.… | 14 apr. '19 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »