Reacties
Reacties 651 - 700 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| HJP Scheermeijer | beterschap en lekker genieten. Heilige Jaloezie :) | 14 mrt. '19 |
| Ans | Vooral beterschap en ondanks dat,veel 👞👞plezier… | 14 mrt. '19 |
| Carole | Veel succes en geniet er vooral ontzettend van! | 14 mrt. '19 |
| Carla Stals | Veel succes en vooral veel plezier samen. | 14 mrt. '19 |
| Erna | Beterschap !!! Een mooie toch gewenst. Tot over een… | 14 mrt. '19 |
| Francien Wolter | Hoop dat je snel weer bent opgeknapt. Succes . | 14 mrt. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Hieel veul baetersjap enne... gae komtj dur waal...geneet!! | 14 mrt. '19 |
| TimS oet K-O | Draan wie Verkes-Wullem,toch? Gae zeet good veurbereid…. | 14 mrt. '19 |
| Berber | Veel succes en wandelplezier maareh.... Als geboren… | 14 mrt. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Je kunt het! Alleen dat griepje is toch wel een aandachtspuntje.… | 14 mrt. '19 |
| Dae lange van Moeëne | Stay safe en knap snel weer op! Respect! | 14 mrt. '19 |
| Corine van der Pas | Heel veel suc6. Maar ik hoop dat jullie er vooral… | 14 mrt. '19 |
| Francien Wolter | Wat een avontuur gaan jullie weer tegemoet. Dat word… | 13 mrt. '19 |
| Will | En Eddy, hub ze veul dollars oet dae kast gehooldj… | 13 mrt. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Hieel veul wanjelplezeer. Ich kiek oet nao de verhaole… | 13 mrt. '19 |
| T. Douven | Heel veel succes. Geniet er samen van. Dan doen wij… | 13 mrt. '19 |
| Ger Lenssen | Heel veel succes mannen. Geniet van dit prachtige… | 13 mrt. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Arizona is zo prachtig mooi. Geniet ervan brethren… | 13 mrt. '19 |
| José Tinnemans | Ook wij genieten van alle schrijfsels en vinden het… | 13 mrt. '19 |
| Ans | Zo geweldig ,weer een spannend avontuur .Geniet er… | 13 mrt. '19 |
| Erna | Hey mannen, een super wandeltocht gewenst. Geniet… | 13 mrt. '19 |
| Esther | Heerlijk dat je ons op de hoogte houdt. Succes! | 13 mrt. '19 |
| Ricky | Hey have a great day!!!!!!! samen wandelen-------Happy… | 13 mrt. '19 |
| Cornelie | Succes mannen x | 13 mrt. '19 |
| Ricky | Hey have a great day!!! samen wandelen---------------happy… | 13 mrt. '19 |
| Dae lange van Moeëne | Ge-wel-dig! Happy trails and stay safe. | 13 mrt. '19 |
| Marlies C | Tof, er komt weer leesvoer aan! Wandel ze! | 13 mrt. '19 |
| TimS oet K-O | Mit väöl interesse zal ich de blog volge. Succes… | 13 mrt. '19 |
| Olga en Bert de Boer | Wij wensen jou en jouw broer een goede wandeltocht,… | 2 mrt. '19 |
| Hildebrand | Life is what you make it. Kuier ze en völ plezeer!! | 28 feb. '19 |
| Will | Inderdaad Marcel, het hakt er behoorlijk in, de eerste… | 26 feb. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Such a shame.....zing, vecht, huil, bid, lach, werk… | 26 feb. '19 |
| TimS oet K-O | Ieder afscheid is het begin van een nieuwe weg....… | 26 feb. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | May he rest in peace #markhollis | 26 feb. '19 |
| Francien Wolter | Geef nooit op Marcel. Ga ervoor. | 26 feb. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Sterkte. Marcel. Je kunt het! | 26 feb. '19 |
| Olga en Bert de Boer | Te veel eer. Wat fijn dat je het naar je zin had.… | 16 jan. '19 |
| Els | Allereerst nog de beste wensen neaf.....leuk weer… | 4 jan. '19 |
| Ans | Gelukkig zijn er nog van die gastvrije lieve mensen… | 4 jan. '19 |
| TimS oet K-O | Geweldig om zulke mensen te ontmoeten. Daoróm: "… | 3 jan. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Fijn weer aan de wandel.....verfrissend en beter dan… | 3 jan. '19 |
| Claudia | Wat leuk Marcel dat je weer de USA gaat bezoeken.… | 27 dec. '18 |
| Maart Vestjens | Wandel weer!! Het is verslavend hoorde ik gisteren… | 22 dec. '18 |
| Ans Smolenaers | Hoi Marcel, leuk om weer een verhaal te lezen. De… | 22 dec. '18 |
| Francien Wolter | Fijn dat je weer geniet op deze wandeltocht. Voor… | 22 dec. '18 |
| Ans | Geniet van deze mooie omgeving.En weer iets om naar… | 22 dec. '18 |
| Erna | Wat heerlijk dat je dit doet. Lijkt me een fantastische… | 22 dec. '18 |
| TimS oet K-O | Schitterende streek, ook om te fietsen, Stiefel ze! | 22 dec. '18 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Geneet dur van enne dich auch feine fieestdaag en… | 22 dec. '18 |
| Marcel Tinnemans | Hoi Carole, ik blijf langs/tussen de rivieren lope,… | 21 dec. '18 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »