Reacties
Reacties 601 - 650 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| TimS oet K-O | Dit sjoeën gedetailleerd verhaol guft eine inkiek… | 31 mrt. '19 |
| Noud Maas | Goed dat je de plaatsen noemt die je onderweg passeert.… | 30 mrt. '19 |
| Cornelie | Leuk joh al die verhalen.. ben blij dat het super… | 30 mrt. '19 |
| Ria | Nog geen coyotes gespot? | 30 mrt. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Bear Grilz zou die ratelslang opeten! | 30 mrt. '19 |
| Rob | Ik hoop dat je de AZT ook nog achteruit terug loopt… | 30 mrt. '19 |
| Annemiek | Wat n prachtig oerlandschap. Geniet ervan dan kunnen… | 29 mrt. '19 |
| Johan Smolenaars | Ben benieuwd naar je verdere / nieuwe verhalen over… | 28 mrt. '19 |
| ALDJE | 😍😍😍😍 | 28 mrt. '19 |
| ALDJE | Geweldjig. Dikke knuffel Marcel. | 28 mrt. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Happy trails Tinman. Luister je veel muziek? Welke… | 28 mrt. '19 |
| Sjra Verstappen | Ik vind het heel knap van jou om aan deze zware tocht… | 28 mrt. '19 |
| Dennis | Op de Arizona Trail, de Pacific Crest Trail en de… | 28 mrt. '19 |
| Ans | Weer heel veel succes en Geniet ervan Alles komt goed… | 28 mrt. '19 |
| Jackeline | Geniet weer van de volgende etappe, en wees voorzichtig,… | 28 mrt. '19 |
| TimS oet K-O | Kump good Marcel! | 28 mrt. '19 |
| Erna | Zeker is dat een deal.... Succes weer !! We kijken… | 28 mrt. '19 |
| Ria Kneepkens | Happy miles Marcel en safe travels voor de volgende… | 28 mrt. '19 |
| Resy Wilkinson | Oh man oh man doe bus eine echte veur mich. Dien doorzettings… | 28 mrt. '19 |
| Riny | Dag Marcel Leuke verhalen om te lezen ik geniet er… | 27 mrt. '19 |
| Will | wat un geweldjig landsjap, zal neet altied metvalle… | 27 mrt. '19 |
| Ria Kneepkens | Tof man... zal zeker afzien zijn maar wat een avontuur!!! | 27 mrt. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Fijn om weer wat te lezen...een moment van ontspanning.… | 27 mrt. '19 |
| Toke Coppen | Goed gedaan. Gr Toke | 27 mrt. '19 |
| Klaas van der Veen | Ha Marcel, Ik wil je toch even tegenspreken hoor.… | 27 mrt. '19 |
| TimS oet K-O | Fijn óm dit van dich te laeze Marcel. Fijn desse… | 27 mrt. '19 |
| Carla Stals | Ik kan zo genieten van je verhalen. Dank je wel hiervoor | 27 mrt. '19 |
| Francien Wolter | Wat een verhaal zeg maar een ding ,je bent een Doorzetter… | 27 mrt. '19 |
| Erna | Respect zowel voor Ed als voor jou. Ik kan me er geen… | 27 mrt. '19 |
| Annemiek | Wat jammer dat jullie het niet samen af kunnen maken.… | 27 mrt. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Wat een indrukwekkend verhaal Marcel. En wat jammer… | 27 mrt. '19 |
| Leon Jeurninck | Marcel, vriedig bin ich met Ed un paar gaon drinke.… | 27 mrt. '19 |
| HJP Scheermeijer | Mooie berichten uit een ver land. Goed om van je te… | 19 mrt. '19 |
| Esther | Ed, natuurlijk hoop ik dat je het vol kunt houden.… | 19 mrt. '19 |
| Dae lange van Moeëne | Eerste zware beproeving achter de rug, het weer wordt… | 19 mrt. '19 |
| Johan Smolenaars | Zet 'm op mannen.Jullie kunnen het.Grtz Johan | 18 mrt. '19 |
| José Tinnemans | Jullie laten ons (pap en mam) zien hoe mooi het in… | 18 mrt. '19 |
| Cornelie | Moeizame wegen leiden vaak tot de mooiste bestemmingen..… | 18 mrt. '19 |
| Francien Wolter | Jammer maar het is niet anders,dus geef niet op en… | 18 mrt. '19 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Prachtige omgeving...kom op mannen...you can do it.....grtjs… | 18 mrt. '19 |
| ALDJE | Zet m op Dikke knuffel van Aldje . | 18 mrt. '19 |
| Els | Ff alles bie geleaze ...waat un avontuur....Hoapelik… | 18 mrt. '19 |
| Ria Kneepkens | Wat een avontuur. En wat een dilemma voor Ed.... volg… | 18 mrt. '19 |
| TimS oet K-O | 't Landj van Arendsoog en Witte Verder dwingt… | 18 mrt. '19 |
| Peter-Mathijs Linsen | Nondedju Ed. Ik wens je veel wijsheid. | 18 mrt. '19 |
| Annemiek | Toke (tante Toos) zooi hiel trots op uch zeen👋 | 18 mrt. '19 |
| Annemiek | Zet hem op Marcel en voor Eddie rust goed uit ,zodat… | 18 mrt. '19 |
| Jan en Marian van Mierlo | Wat een afzien Marcel, en wat een moeilijke beslissing… | 18 mrt. '19 |
| Gijs Brackenie | Hey tinman, doe geis et make dao. Hubs in het verleden… | 14 mrt. '19 |
| Annemiek | Beterschap, veilige trail en vooral samen genieten… | 14 mrt. '19 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »