Reacties
Reacties 801 - 850 van 1932
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Maart Vestjens | Wat het ook wordt, laat het een goede tocht worden.… | 30 mrt. '17 |
| Carla Stals | Ben zeer benieuwd naar je nieuwe verhalen. Wat je… | 30 mrt. '17 |
| Jan en Marian van Mierlo | Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Succes op het… | 30 mrt. '17 |
| Claudia | Welke keuze je ook maakt......het wordt vast fantastisch. | 30 mrt. '17 |
| Ans | Heel veel plezier en succes ,met de presentatie Kan… | 17 mrt. '17 |
| Claudia | Leuk Marcel. Succes. Ik land wel zondag weer op schiphol,… | 17 mrt. '17 |
| Annemiek | Mooi verhaal van een prachtige tocht! Succes voor… | 4 mrt. '17 |
| Erna | Hoi Marcel, Beetje laat..... Mooi verhaal weer. Alvast… | 3 mrt. '17 |
| TimS oet K-O | Mooi verhaal weer Marcel! groetjes oet Kujeldreierslandj.… | 1 mrt. '17 |
| Volksuniversiteit Veenendaal | Beste Marcel, Als wandelfan, maar nu in de hoedanigheid… | 22 feb. '17 |
| Marie-Louise | Vul succes, now met de veurbereidinge en strakkies… | 18 feb. '17 |
| TimS oet K-O | Waaw, een geweldige uitdaging. De gedegen voorbereiding,… | 6 feb. '17 |
| Ans | Geweldig ,weer een heel avontuur. Een goede reis en… | 6 feb. '17 |
| Esther | Kei gaaf dat je die reis/die wandeling gaat maken.… | 6 feb. '17 |
| Klaas van der Veen | Ah, een tarptent! Goed idee. Welke? Ik gok eentje… | 6 feb. '17 |
| De Marcel | Three Fingered Jack,haha,4 bier graag | 6 feb. '17 |
| Ans Smolenaers | Marcel ik wens je een goede reis en veel plezier.… | 6 feb. '17 |
| Els | Sjiek....waat weer un wanjel avontuur.En heerlijk… | 6 feb. '17 |
| Maart Vestjens | Goed lopen zij je gewenst. Blik op oneindig en tegelijkertijd… | 5 feb. '17 |
| Francien Wolter | Wat een avontuur ga je weer aan. Ben benieuwd wat… | 5 feb. '17 |
| Erna | Hey Marcel, zoals gezegd ga ik je volgen door dat… | 5 feb. '17 |
| Toke Coppen | Goede Reis voor straks , en gezond weer terug pas… | 5 feb. '17 |
| Annemiek | Bedankt voor de mooie verhalen en de tip. Na het Pieterpad… | 13 dec. '16 |
| Odile borgart | Wat heerlijk, zo met je mee te leven. Hoe je het beschrijft,… | 13 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Bedankt voor je mooie verhalen. Fijne Kerst en een… | 13 dec. '16 |
| Jan en Marian van Mierlo | Bedankt voor je mooie verhalen We kijken uit naar… | 12 dec. '16 |
| Rian | Ha Marcel. Bedankt dat we weer mee mochten genieten… | 12 dec. '16 |
| Ans | Marcel weer bedankt voor de mooie verhalen Ook voor… | 12 dec. '16 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Bedankt voor de mooie verhalen en ook voor jou en… | 12 dec. '16 |
| Maart Vestjens | Marcel, Dank voor je gedeelde ervaringen tijdens deze… | 12 dec. '16 |
| Resy Wilkinson | Veur dich auwg alvast heel sjoon kerstdaag en ein… | 12 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Wandelen geeft tijd.... Toen ik gisteren in mijn eentje… | 12 dec. '16 |
| Claudia | Goed bezig Marcel! Ik ben benieuwd hoe je het hier… | 11 dec. '16 |
| Noud Maas | Ah! De neushoornkever. Onbetwist en veruit het sterkste… | 11 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Iemand die leiding geeft, bestuurlijke functies/taken… | 11 dec. '16 |
| Hildebrand | Stiefel ze! | 11 dec. '16 |
| Ans Smolenaers | Ik dacht nu zal ik Marcel z'n verhaal van 4 december… | 10 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Yep, zo kinne wae Tinman weer! Stiefel ze! | 10 dec. '16 |
| Marlies C | Heej... Dien 100e reisverhaol, zeen ich! Prefisiat! | 9 dec. '16 |
| Marlies C | Heej... Dien 100e reisverhaol, zeen ich! Prefisiat! | 9 dec. '16 |
| Wil tinnemans | Hallo Tinmen. Weer de beentjes laten spreken. Mooie… | 9 dec. '16 |
| Marie-Louise | Nou, marskramer, je bent weer lekker op weg. Geniet… | 9 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Lees Ingeborg van Beek (nóg een B!)"Levenshaast".… | 9 dec. '16 |
| [email protected] | geweldig zie er naar uit succes.. | 8 dec. '16 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Als ik het goed heb ben je bijna if wellicht al klaar… | 6 dec. '16 |
| Sylvia Pubben - Smolenaars | Hey Marcel, Lees nu pas je verhaal....door alle drukte… | 6 dec. '16 |
| TimS oet K-O | Succes Marcel. Stiefel ze en veul dich neet verplich… | 6 dec. '16 |
| Marie-Louise | Ha Marcel, Wandel ze en hopelijk is het köpke straks… | 5 dec. '16 |
| Annemiek | Mooie route! Heb op internet gekeken en is vlgs mij… | 5 dec. '16 |
| Annemiek | Ha Marcel, fijne tocht gewenst en we lezen weer graag… | 5 dec. '16 |

- Wim: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Ans: Het was weer super om je…
- Jackeline: Welkom thuis Bikkel! Ik mis…
- Elly hamerlinck: Het is inmiddels al een.…
- Anita: Marcel, ik heb genoten van…
Alle reacties »